Naglaaar

Hello bloggen!
Idag har jag bara varit hemma, gick inte till jobbet för jag mådde så illa... så jag har bara varit hemma och tittat på tv och film, softat.. förutom att jag gick och lämnade tillbaks några hyrda filmer och då passade jag på att springa in till Åhléns och ta igen min bonus (shoppade lite där förra veckan men hittade inte bonuskortet när jag skulle betala) och köpte "mallar" till naglarna, som man använder när man ska måla fransk manikyr så det blir lite lättare att få det rakt. Men sen när jag skulle måla naglarna så blev det ingen fransk manikyr iallafall för mitt vita nagellack e helt klibbigt, måste köpa nytt..! :/



Shopaholicmammans måndagstävling:
http://shopaholicmamman.blogg.se/2008/may/tavling-vinn-ett-par-solglasogon-du-valjer.html

image23


Jag själv är såklart med och tävlar och jag har önskat mig dessa:image24
VU Gold heter dem och är typ dom enda snygga där, tycker jag iallafall..
fast jag är nog ganska kräsen också :P


Ajuste! Läste både hos Stina-Lee och Kenza om filmen "Step Up", som jag aldrig har hört talas om förut men jag kollade på den iallafall och den var ju bra, men den påminde alldeles för mycket om en av mina favoritfilmer:
Save the last dance. Den är så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0