Shoes...

Hej hej!
  Underbart väder vi har fått :)
  Igår på förmiddagen så låg jag, Angie & Robin och solade ute på grimsta-ängen och snackade skit.. jag har blivit ganska brun nu, men brunare ska jag bli ;)
  Idag så gick jag och hämtade min älskade syster på hennes fritids, (fick sitta och dricka kaffe med fröknarna en stund för syster yster var visst och badade!) sen gick vi till centrum och käkade på McDonald's... ja, jag får äntligen äta vanlig mat idag! Har nämligen börjat med sjukhusets tredagarsdiet.. ;) Tänkte väl tappa ett eller två kilon innan studenten, men inte för mycket för då blir ju min kära klänning för stor haha..
  Jaja, sen joinade mamma oss och vi köpte lite mat och lördagsgodis. Jag tänkte egentligen köpa en klänning, hårfärg och ny mascara men gör det imorrn istället! Ska ändå till stan och köpa studentskor då :D
 
Jag funderar på dessa:


image28

(bild: skopunkten.se)
Eller ett par blåa om jag hittar några, som passar till blommorna på klänningen :) tips på blåa pumps?


Resten av kvällen blir bara mys och film hemma med syrran...
Trevlig helg !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0