Snacka om dött..

...det är här i min blogg. Men det finns faktiskt en anledning till det; jag har åkt till sundsvall igen, hem till min moster, och hennes data är helt otroligt seg! Det tar ungefär 5 minuter bara att starta upp en internet-ruta, och jag tål inte sånt, jag får ett utbrott så jag har inte velat sätta mig vid datan förräns nu när jag ändå måste plugga lite och inte hade något större val... det är väldigt frustrerande med sega datorer.
 Jaja, lite update då.. i lördags var jag på "släktmiddag" hemma hos pappa i tumba. Det blev skitgod mat, 3-rätters till och med... trevligt trevligt. Jag kom inte i säng förräns 4 på söndag morgon, hann sova 3,5 timme sen var det bara att kliva upp igen (bakis och fortfarande galet förkyld) och åka hem till mamma i vby. För jag är ju så himlans smart så jag hade lämnat resväskan där! Duschade och packade det sista, sen åkte jag tillbaka mot stan och tog bussen 14.00 till Sundsvall.. fyfaan vilken ångest jag hade i söndags. Slapp åka själv iallafall, för min klasskompis Therese skulle också åka upp så vi möttes på bussen :)
  Måndags:
det var inte såå hemskt som jag trodde att åka till sundsvall, det var ganska okej faktiskt. Min katt blev glad att se mig :P (eller var det tvärtom..?) haha. Skolan började i måndags också.. kändes lite skumt, har ju varit borta i 7 veckor...
  Tisdags: Ledig! Jag och min kompis Anna (som även är nybliven mamma till sötaste Vanja) gick på stan hela dagen på jakt efter outfits till studenten.. men vi hittade ingenting. Men jag har gett upp Sundsvall tror jag, jag hinner nog hitta en fin klänning i stockholm, finns lite mer affärer att välja på där.. någon som har nåt tips?
  Onsdags:
Skola, och sista kvällen i restaurangen.. det var kul.


image26
(Tänkte piffa upp det här tråkiga inlägget med en heting ;P haha)



Idag ska jag bara plugga lite och slappa framför datorn (om jag orkar med den) och teven..
Jag har bara några grejer kvar att fixa i skolan; en uppsats i Drycker som ska fixas till lite,
 två prov på onsdag och två uppgifter i svenskan. Sen e jag klar! Då blir det raka vägen hem till Stockholm och tokleta efter ett jobb :D och en klänning, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0