Söndag...

...hello!
  Jag har inte bloggat på en vecka och det e för att jag inte haft tillgång till internet. Sen har det inte hänt speciellt spännande saker heller, haha..
  Jag hade två prov i onsdags och det gick bra. I fredags åkte jag (äntligen!) hem till stockholm igen, efter 2 tråkiga veckor i sundsvall och hela helgen har jag spenderat hemma hos pappa och hans fru i Tumba. Asnajs.
  Igår så hittade jag äntligen den ultimata klänningen till studenten. Fan, jag var så glad så jag kunde inte sluta le. Jag har letat sååå mycket nu och inte hittat en enda intressant klänning... och så när jag var i skärholmen centrum så hängde den där :D skitsnygg är den, lägger nog in en bild på den sen..
  Idag fick jag och brorsan skjuts hem till mamma i vällingby och efter en stund gick vi ner till kvarterskrogen och köpte pizza.. passade bra eftersom jag e bakis, fan va gott det var! :) Nu har jag duschat och ska måla naglarna! Miami Ink är på tv också så det blir skitbra, och Ami James är het som fan ;)


image27


pusshej och trevlig mors dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0