Stackars mig...

Hej!
Jag är jätteförkyld.. har varit lite halvdålig hela veckan, men idag slog det till rejält.. vaknade och mådde skitdåligt, jag har blivit jätteförkyld :( jobbigt, jobbigt, kan inte andas genom näsan typ.. ganska konstigt att bli förkyld när det snart e sommar, hmm!
 Nu sitter jag och väntar på att mami ska bli klar i badrummet så jag kan hoppa in i duschen, sen ska vi och min syster gå till centrum och kolla efter jeans igen. Jag kom på att jag kan ju kolla på barnavdelningarna (!) om jag kan ha typ storlek 160-170 eller nåt. Haha, jag e bara 1,57 lång och jag vet inte riktigt varför men jag kan aldrig hitta jeans på dam-avdelningen som jag kan ha :/ ganska drygt..
 Sen ska jag gå och jobba. Det suger att jobba när man e såhär sjuk men men.. har ju bara två dagar kvar av praktiken så det e onödigt att missa.. och jag e ju inte sängliggande precis. Man ska inte känna efter så mycket, haha!
 Nej nu ska jag tjata på mamma så vi kommer iväg någon gång! Puss puss

p.s. Idag fyller min lilla bebis Kunta 3 år, grattis på dig! Synd bara att han e 40 mil härifrån!

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0