Studentfoto?

Hej!
Ja, tydligen så är det studentfoto på måndag morgon. Det fick jag veta nyss, en kompis ringde och sa det. Min skola är verkligen sämst på att informera oss, vi får alltid veta allt i sista sekunden typ! Många minuspoäng där..
  Tydligen så ska man ha studentklänningen eller något annat fint vitt på sig.. så för mig blir det en vit tunika från Gina Tricot, jag har ju inte köpt min klänning ännu och nåt annat tror jag inte jag har.. aja, det blir nog bra! Och mössan ska man ha på sig också :) Jag hämtade ut min mössa och lite andra kläder och smågrejer med texten "Student 2008" i måndags..
  Min mössa är verkligen jättefin, fram står det: Isabelle (och sen den där blomman i mitten) HR3A, och baktill står det 2008.. allt i guld :D

Om en timme ungefär så kommer mina kusiners pappa, då ska vi åka till min andra moster på Alnö som precis har fått sin tredje dotter :D vi ska grilla och mysa med nya bebisen! Synd bara att det e kallt ute.
  Resten av helgen blir det plugg plugg plugg för min del.. men sen går jag bara i skolan tills på torsdag och sen på fredag morgon sätter jag mig på bussen till Stockholm igen!!! :D Fan va skönt..

Nästa gång jag åker till den här stan blir det bara över en helg, för studenten... sen dröjer det lääänge innan jag frivilligt vill åka hit igen haha!

Nej nu får det räcka med bloggande för idag... blev ju ganska långt inlägg det här.. trevlig helg, pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0