Change of plans

Hallå hallå..

Idag skulle jag ju vara ledig egentligen, men kollegan blev sjuk så jag ska jobba iallafall :/ Det blir ett ganska kort pass eftersom jag inte har varit ledig på hela veckan, så jag börjar kl 14.. ska strax hoppa in i duschen.

Nästan alltid innan jag somnar så brukar jag slötitta på en film, för det finns inga tv-kanaler i mitt rum än, bara en tv & video. Det brukar vara lite svårt att välja film för de bästa filmerna e ju på dvd.. Men häromdagen hittade jag Ninja Kids, haha! Vi har massa roliga gamla filmer som e inspelade, på vhs.. och inatt kollade jag på Pippi Långstrump på de sju haven; hahaha det e så roligt när dom springer omkring på stranden och ropar "Oskar! Oooskaaar!" :D

Men nu e det duschen som gäller, pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0