Kändisar på Joseph's

Hello!

I söndags var ju min lediga dag så jag åkte till tumba och sov över där.
  På måndag morgon var jag sååå jävla trött för jag hade bara sovit 3 timmar typ, men jag levde ju iallafall så jag åkte till Huddinge och mötte Sandra, sen åkte vi till Huddinge sjukhus för Sandra skulle på ultraljud, och hon fick ett kort med sig där man ser ansiktet på babyn skitbra! Vi var helt fascinerade, det e så himla ballt att man kan kolla på barnet i magen, tycker jag.. och att man kunde se själva ansiktet så bra.
  Sedan jobbade jag och det var inte kul alls när jag var så trött, men det gick bra iallafall.

Idag serverade jag ingen mindre än Magnus Betnér och hans lilla dotter. Och så åt han min favoritpasta också, haha.




   

(bilder: google)




Well, well! Nu sitter jag här och käkar omelett och så ska jag kolla på Tusenbröder. C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0