Ledig

Hej bloggen!

Idag är jag ledig så jag tog lite sovmorgon och klev upp för en timme sen.. och nu tänkte jag söka massa jobb. Det tar faktiskt tid att göra det och på sista tiden har jag inte varit så aktiv på den fronten, när jag har jobbat och så... så nu är ju verkligen en bra dag att göra det. Jag tycker ju faktiskt om att jobba på Joseph's men det är synd att det bara är kvällar..  för man gör faktiskt inte så mycket på dagen före halv tre, de flesta jobbar ju då?

Jag vill ha en lägenhet i vällingby området.... så om du ser en eller har en, säg till mig då :)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har faktiskt en sådan kattlåda, men luckan är trasig. Men tack för tipset :D Kram!

2008-10-07 @ 20:54:52
URL: http://blendshe.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0