Måndag

Hej!

Jag kom inte i säng förrän vid 12-tiden igårkväll, och i morse fick jag nästan slita upp mig själv.. skittrött!
Idag ska jag iallafall bara jobba, börjar halv tre som vanligt.

Jag har vissa perioder när jag drömmer skitmycket, och vissa där jag nästan aldrig drömmer.. alltså drömmer som när man sover, menar jag.. och nu har jag börjat drömma skitmycket igen. Det är skitkul, men man blir alltid så fundersam om vad man fick allt ifrån?
  Inatt drömde jag (bland annat) att jag & Sandra skulle dra till Thailand en vecka, och jag hade glömt bort det... så vips ringer hon mig och säger att hon e framme, och undrar vart jag är. Och jag hade inte ens bokat biljetten, eller tagit ledigt från jobbet! Haha, och lönen skulle inte komma förrän om ett par dagar... Jag var till och med tvungen att kolla datumet på mobilen när jag vaknade, men blir ju så förvirrad ibland... hahaha!

Men men, nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan fixa naglarna lite. Dom börjar bli långa igen...! :D

pusshej!


PS. Jag vet att typ forskare och experter säger att man drömmer flera drömmar varje natt, men jag menar såklart såna drömmar som man kommer ihåg när man har vaknat.. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0