Nothing's sweet about me

Hej bloggen!

Jag e ledig idag, så jag e hemma och tar det lugnt. Imorgon e jag också ledig och då ska jag följa med Sandra på det sista ultraljudet, spännande :) sen är det bara två veckor kvar och sen kan Alicia komma ut närsomhelst, woho..

Jag skulle egentligen gå och träna idag på morgonen men jag har världens mensvärk och nu fick jag ont i huvvet också så jag skippar nog det. Kanske går dit ikväll istället..

På lördag e jag bjuden på Halloween fest hemma hos min storebrors flickvän och hennes familj.. så jag hoppas att jag kan få ledigt från jobbet då, för det skulle verkligen vara jättekul. Undra vad man ska klä ut sig till? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0