Onsdag

Hej hej!

Då var min lilla ledighet snart slut, börjar jobba kl 15.. var och tränade tidigare idag också, så ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för jobbet. Har faktiskt saknat det lite, så det ska bli skönt att jobba idag.

Självklart blev det krångel med min beställning på mobilen.. betalade med mammas kort för att jag inte har internetbank än, och ville inte ta postförskott och hålla på, så det blev något signaturfel eftersom kortet var ju inte registrerat på mitt namn.. gaah! Nu har jag iallafall gjort en ny beställning i mammas namn, så jag får hoppas att mobilen hinner komma innan helgen, annars får jag ju vänta till nästa vecka.

Nu blev jag lite hungrig så ska kika lite i kylskåpet... puss hej ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0