Shopping igen!

Hej bloggen!

Idag var jag och mamma och shoppade lite i stan. Jag var ju såklart tvungen att köpa fler jeans när jag köpte ett par nya förra veckan, kan ju inte ta på mig mina gamla fula som inte sitter lika fint hihi.. så det blev två nya idag på Gina Tricot + ett par skor från Skokanonen. Här får ni se:

Bruna stövletter (?) eller vad det nu heter.. fina iallafall :P
    


Ett par svarta jeans & ett par mörkblåa... :)



Vi åt lite pizza på Pizza Hut också, och sen gick vi till Grill där jag praktiserade i våras och jag fick minsann lite rabatt av en gammal kollega där.. hihi det var ju snällt. Nu ska jag ta en cigg på balkongen och sen kolla på en film om jag orkar... sen blir det sängen! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0