Shopping

Hej bloggen!

Igårkväll efter jobbet så gick jag hem till mammas kompis där det var 1-årskalas, och sen när vi skulle gå hem så tvingade jag med mamma till krogen bredvid så tog vi en öl..

Idag gick vi upp till vällingby centrum och shoppade lite och jag e jättenöjd med min shopping... här e bilder på mina fynd:

Jeans från Gina Tricot, sitter som en smäck :) Jag älskar mina nya jeans!



Klänning & t-shirt, också från Gina Tricot.. klänningen hade jag redan i mörkblått också :)



Och sist men inte minst, underkläder från H&M...



Mindre kul är att när lönen kommer så e jag skyldig Mami en slant för detta, hihi... men det var det värt..
  Imorgon på förmiddagen ska jag till Curves, det där nya gymmet (jag tror att det e ganska nytt iallafall?)... jag hoppas att jag tycker om stället så jag vill börja där, för det som e så bra e att det bara e för tjejer.. och om man donerar 300 kr till cancerforskning så slipper man serviceavgiften så det e ju bra.

Nu ska jag titta på "Tusenbröder - Återkomsten", sen blir det nog ganska tidig kväll för jag får inte så lång sovmorgon imorrn... c ya! ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej var gärna med och tävla om ett halsband med texten LOVE på min blogg. Skulle bli jätteglad om du kunde delta:D

Ha det bra

/Denise

http://finastt.blogg.se

2008-10-23 @ 16:52:41
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0