Smeden Reunion

Hej hej!
  Igår hade min sköna gamla klass från Smedshagsskolan en reunion. Vi hade jätteroligt! :D
Dagen började med att jag gick och klippte mig på Bobbys Hårstudio, Bobby Oduncu's nyöppnade salong här i vällingby centrum.. det blev ganska kort, lite nedanför axlarna typ men det är ganska fint iallafall :)
  Sedan gick jag och lillasyster runt i vby och letade efter något jag kunde ha på mig på kvällen, hittade en klänning på Gina Tricot och en munkjacka med krage på H&M så det fick bli det.

Sedan kom Sandra hem till mig, jag gjorde mig i ordning och vi åkte till Nivå. Vi kom dit före alla andra, men vi fick ganska fort sällskap.... sedan efter nivå så stack vi till Kaos, där våran kompis kompis hade födelsedagsfest... och vid 2 så åkte alla till McDonald's och sedan hem, jag kom hem vid 3 och slocknade ganska fort till en film...

Idag vaknade jag vid 10 och kunde inte somna om, ganska störande.. så jag e jättetrött nu så det blir nog tidig kväll idag tror jag... upp och jobba imorgon...!

Nu ska jag nog ladda ner någon bra film eller nåt... dricka massa vatten (bakis) och försöka att inte somna i stolen. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0