Curves...

Hello!

Om ett tag börjar jag jobba, sen e jag ledig hela helgen.. det ska bli skönt :)
  Idag skulle jag & min arbetskollega egentligen gå till ett gym som heter Curves, för vi kanske ska börja gymma där och då skulle vi ha "introduktion" i förmiddags, göra en kroppsanalys och sånt.. Men kollegan försov sig, tror jag. Jag ringde och ringde och ringde henne (jag skulle ringa och väcka henne) men fick inget svar så jag bokade om tiden till måndag istället. Jag hoppas det e bra där för det ligger här i vällingby så det blir nära och bra... och priset var också bra.

Och i onsdags så sms:ade jag till typ halva min telefonlista att kolla på Efterlyst, för Sandra skulle ju vara med.. dom spelade in för 2 veckor sedan och sa det datumet till henne. Men icke...! Jag fick sluta tidigare så jag sprang hem vid halv tio med Sandra i mobilen för att inte missa något, och så var hon inte ens med... :( men men, hon kanske e med nästa vecka då.

Jaha, vad händer i helgen då? Imorgon e jag och familjen bjudna hem till mammas kompis på en liten fest eller något, men det är på dagen.. sedan vet jag inte vad jag ska hitta på, men något blir det nog.

Nej men det var nog allt för tillfället! Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0