Äntligen hemma!

Hello!
  Nu e jag hemma igen. Guuud vad stressigt det var, jobbigt också med en näsa som rann och jag kunde aldrig gå och snyta mig, buhu.. men tiden gick ganska fort ändå. Och jag hade rätt angående kärringarna, att dom skulle ställa sig i vägen. Shit asså, dom blev ju som galna när Stormare, Stenmarck och Hjelt kom ut på scenen, jag blev nästan runtknuffad som en liten boll en gång när alla ställde sig upp och dansade överallt.. och ett par utskällningar fick man också tack vare tjejen jag delade bord med, som inte hämtade beställningarna hon fick. hmm..

Nu ska jag gå och ta bort sminket, sedan blir det bums i säng för imorgon ska jag jobba hela dagen på Joseph's.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0