Buzzador

Hej bloggen!

Jag ska som vanligt nuförtiden när jag skriver snart gå och lägga mig.. har precis sökt massa jobb och läst lite bloggar. Före det så kollade jag såklart på premiären av Top Model, det var väl lite som vanligt sådär i början, det är ju så många med så då har man ingen direkt favorit... det kommer ju senare i tävlingen. Hatobjekt är däremot lätt att bestämma redan i första avsnittet... haha :P


(bild: google)


Jag fick mitt första buzzador paket idag! Buzzador är en hemsida där man kan registrera sig och få hem produkter som man får prova, och när man har recenserat produkten så får man poäng som man senare kan handla något för. Skitkul! Jag fick Pepsodent tandkräm som första upppgift.. denna tandkräm ska tydligen skapa en optisk effekt så att tänderna ser vitare ut redan efter första borstningen. Jag fick en normalstor tub och en tandborste, plus 15 stycken små tuber som jag ska ge till nära och kära så de också får testa... hahaha, trodde jag skulle få typ ett par stycken minituber ju! Jag fick nästan en chock när jag öppnade paketet och såg så mycket tandkräm :P Men det ska bli kul och testa.

Nej nu börjar klockan bli mycket... jag la mig ju i tid igår, och jag som är så punktlig försov mig i morse! Vaknade kl 9, och 9.30 skulle jag ha tagit tuben från centrum... fick lite smått panik och det blev ju inte bättre av att strömmen i hela lägenheten var avstängd just den timmen för att hyresvärden gjorde nån koll eller något...(?) Men men! Jag kom inte försent till jobbet iallafall och det är ju huvudsaken. Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Angie

Hörru!



Gå på Manpowers öppna hus i eftermiddag! Världens chans!

2008-09-10 @ 08:40:01
URL: http://intesomdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0