Folksam, va' händer?!

Heeej bloggen!

Igår mötte jag upp Kim i vällingby centrum, och vi åkte till Kista centrum eftersom vi skulle jobba på Kistamässan... men vi var ett par timmar tidiga så jag käkade på McDonald's först och sen gick vi till mässan. När vi kom dit så såg vi hur stort det var så vi blev lite nervösa, och det visade sig vara Folksams personalfest som skulle äga rum där, det vill säga 3000 personer! Gaaaahh men det gick ändå bra kan man säga, fast det var väldigt rörigt och ingen var särskilt informerad... kaos!


       


  Kvällens värdar var inga mindre än Pia Johansson och Mark Levengood, Mark var trevlig och tackade mig och en annan tjej och sa att vi servitriser/servitörer hade varit duktiga. Micke Tornving var också där på ett sätt, nämligen på en stor tv-skärm så visade han upp sin underhållning.. :) haha, han typ drev med Folksam men det var roligt!
  Sjöng gjorde bland annat Tomas Ledin (vilket drag, alla blev som tokiga..!) och Jill Johnson!


 



Den fantastiskt bra dansgruppen Bounce (!) var där också och uppträdde men till min stora besvikelse så fick inte vi vistas i lokalen just då, så jag stod bakom scenen och såg bara deras huvven hoppa upp då och då... :( snacka om typiskt.

 



(Bilder: google)



Imorgon börjar allvaret igen, jag ska jobba vid Universitetet måndag och tisdag :)
Jag och Kim bytte ett pass med varandra (fan vad jag e snäll) så jag jobbar på torsdag också. Så kanske jag kan jobba på Joseph's onsdag och fredag.. hohoho.
Ja men det var allt för stunden, hoppas ni hade en trevlig helg! Pussheeeeej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0