Fredag

Hej bloggen!

Redan fredag, tiden går fort när man har roligt! :)
  Jag sitter och söker lite jobb, ska snart göra mig i ordning och gå upp till vällingby och möta Sandra. Ska gå till Joseph's Bar också, jag sökte jobb där häromdagen och han ringde för en stund sedan. Kul om jag får det jobbet, jag borde ju ha lite förtur också eftersom jag praktiserade där en månad i våras ;) *hoppas* Men om jag börjar jobba där så kommer hela mitt liv bestå av jobb alltså.. min enda lediga dag kommer vara söndagar och röda dagar.. :S äh, det blir nog bra!

Imorgon ska jag jobba på Kistamässan. Hörde att det eventuellt skulle vara fatservering (inte min bästa egenskap kanske)... så vi får se hur det går, haha..

Nej nu måste jag göra mig i ordning och gå ut! Hörs senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0