Hej bloggen...


Idag kom Sandra och mötte mig direkt när jag slutade så vi åkte hem till hennes mamma och satt och spelade Backgammon där, första gången jag spelade det spelet faktiskt men det var ju kul :) Vi var iallafall lika bra så det blev oavgjort...
  Sedan fick vi skjuts hem till mig och kom hem lagom till Top Model som vi såklart kollade på, och Sandra fick typ 7 mini-tandkrämstuber av mig och presenten som jag köpte till hennes dotter i lördags.. nämligen ett litet armband, det är typ som flätat med svart "tråd" och så är det 3 pärlor: en röd, en gul och en grön.. reggaefärgerna :) så gulligt eftersom det e så litet, för en liten bebis handled liksom! ;)
 
Och eftersom vi kollade på Top Model så blev det ju inge Idol, men jag hörde att det skulle vara en tjej med idag som typ tog juryn med storm så jag var ju tvungen att leta upp hennes audition... och hon var ju verkligen fantastisk. Kolla på det här om du också missade det ---> Anna Bergendahl, 16 år Vilken röst!!!





(bild: google.se)



Jag har förresten kommit på en rolig idé... jag ska ta före- och efterbilder på mina tänder, och se om det verkligen blir skillnad av den där tandkrämen jag ska testa för Buzzador..., så det kanske jag lägger upp här i bloggen sen när jag e klar :D maybe baby.. men nu ska jag gå och lägga mig, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0