Hej hej

Hej bloggen!

I fredags efter jobbet så träffade jag Sandra och följde med henne till hässelby en snabbis, sedan på vägen tillbaka mot stan (jag skulle till tumba) så hittade vi en påse på en bänk i fridhemsplan... så vi kollade i den av ren nyfikenhet och såg att det låg massa olika ögondroppar, apoteksrecept, en almanacka och viktiga papper som typ skattepapper och kontobevis och grejer.. så vi kollade namn och adress på receptet och som tur var så tillhörde påsen någon vid Karlaplan, bara en station från t-centralen. Och eftersom vi e så himla godhjärtade människor (haha) så åkte vi dit och lämnade tillbaka påsen.. men fan va klantigt av denna person att bara glömma den sådär, mitt på tunnelbaneperrongen. Med så viktiga papper och mediciner! :O Jaja, tur hade hon iallafall som fick tillbaks den..
  Efter det så åkte jag hem till pappa, det blev en lugn kväll; mys med min älskade katt och sen somnade jag tidigt för jag var sååå trött..


Godhjärtade tjejer.



Lördags: Vaknade tidigt, sedan på eftermiddagen kom farfar och hans tant och vi åt jättegod mat, efter det så åkte jag hem till Therese & Marcus i Södertälje och kollade på film. Sov kvar där..

Idag: Jag & Therese åkte till IKEA i Skärholmen, för hon skulle inhandla lite saker till deras lägenhet.. jag längtar tills jag någon gång i framtiden ska åka till IKEA och handla saker till min lägenhet... men det e ändå kul att titta lite i förväg, hehe.. efter det så åkte jag hem och här är jag nu. Som vanligt fick jag gå och handla det första jag gjorde när jag kom innanför dörren, för att vissa tydligen inte är kapabla till att göra det själva.

(bild: google)


Imorgon och på tisdag ska jag jobba på älvsjömässan, har gjort det en gång förut också så det ska bli kul. Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det så ska jag kolla på en film.. sen blir det läggdags tidigt så jag e pigg och glad imorgon. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0