Helt solo

Hej hej!

Idag åkte jag till Huddinge och mötte upp Sandra och Amie Kolleh, så gick vi och badade i simhallen... jag kom på att det var ju jättelängesen jag badade i en simhall! Vi hade roligt iallafall, satt i både ångbastun och den vanliga bastun en stund. Men sedan blev vi vrålhungriga så vi gick hem till Sandra och åt lite, kollade på en halv film ("Crazy/Beautiful" med Kirsten Dunst och nån skitsnygg kille) och sedan åkte jag hem.
  Och nu är jag här hemma, helt ensam. Robin & Jeanette och hela gänget har åkt på kryssning idag så jag har hela lägenheten för mig själv... ganska skönt faktiskt :)

Har precis laddat ner ett avsnitt Prison Break och ett Gossip Girl så jag ska ta och kolla på det nu... hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0