Hoodilali

Ojojoj vilken dag, det blev en jävla massa åkande...
  Jag mötte upp Sandra i centrum, vi åkte till hässelby, sen hem till mig, sen gick jag till Joseph's Bar och pratade lite och vi kom överens om att vi skulle höras på telefonen i veckan, åkte en snabbis till rinkeby, sen ringde Majola mig och bokade mig måndag-tisdag, sedan åkte vi till Globen till Majolas kontor för jag skulle lämna en rapport. Blev bokad på torsdag då också... :)




(bild: google)


  Sen åkte vi till Nivå och kunde äntligen andas ut... jag behövde en öl så jag drack tre stycken och Sandra drack cola. Sen skildes vi åt och nu e jag hemma. Ska kolla på en film strax tror jag och sen blir det sängdags, ska ju jobba kväll imorrn så det e väl lika bra att sova tidigt.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0