Måndag

Hej bloggen!

Idag fick jag vara i bistron på Lantis, det var faktiskt skönt med lite omväxling, börjar tröttna lite på portioneringen... jag stod vid en kassaapparat för första gången, det var kul! Inte alls så svårt som jag trodde, men det var nog en ganska enkel apparat för alla knappar fanns redan.. och imorgon ska jag få lära mig espressomaskinen. Eller iallafall försöka lära mig, det verkade himla svårt.. :P
  När jag kom till vällingby efter jobbet så gick jag till Joseph's och snackade lite till om jobbet, och som det verkar så har jag en ganska stor chans hihihi.. men man ska inte hoppas för mycket så man blir besviken! Jag ska iallafall jobba där på lördag och söndag, men ska dit igen imorgon och prata med den andra chefen.
  Sedan gick jag till H&M och köpte en svart skjorta, måste ha det på onsdag när jag ska stå och bjuda på skumpa och snittar i Hugo Boss-butiken :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0