Måndag

Heeej!

Jag är jättetrött nu, ska snart gå och lägga mig men jag tänkte bara skriva lite om dagen först...
  Jag jobbade ju där vid universitetet idag och det gick bra... förutom att det fanns tyvärr inget "bröstförkläde" (alltså ett sånt som man knyter runt nacken också) över till mig, och självklart la jag ner sleven lite för hårt vid alla rödbetorna så saften skvätte upp över min oskyddade vita skjorta... efter det så fick jag låna ett förkläde av någon anställd, men då behövdes det inte ens. Typiskt haha... hoppas iallafall att fläckarna över hela magen går bort...!

När jag kom hem till vällingby igen så ringde Sandra precis, så jag åkte till hässelby istället för hem, och var där en stund.. nu har jag sökt några jobb som jag får skickade till mailen av pappas fru, så hilma behändigt hihi :)

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig, ögonlocken blir bara tyngre och tyngre... ZzzZzz godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0