Onsdag

Hej bloggen!

Jag är sjukt trött och kommer nog somna i samma stund som huvvet träffar kudden, men jag måste bara skriva av mig lite först... jag vill ju få med det mesta här i bloggen och det känns som att jag hamnar efter när jag inte bloggar varje dag, haha..
  Iallafall, igår jobbade jag ju på älvsjömässan igen och då fick vi iallafall göra något, efter att ha gått runt med brickor och bjudit på dryck 1,5 timme.. kändes jävligt nödvändigt (not!) med tanke på att folk gick och tog det mesta själv... aja vi fick servera lite mat till slut iallafall och det var ju kul.
  Efter jobbet åkte jag till Therese och vi gick på bio (hon hade gratisbiljetter) och såg "Mamma Mia", den var jättebra!


(bild: google)

Efter filmen åkte jag hem till vällingby eftersom jag skulle jobba idag, och till min stora besvikelse fick jag sova i vardagsrummet... :/ Kom hem och la mig vid elva, somnade 1 och gick upp halv sju. Gaaaahh....!!!

Idag jobbade jag vid Gärdet, på ett café.. det gick bra, men fan vad jag fick springa fram och tillbaka hela dagen. Inte konstigt att jag e trött, plus att jag bara sov 5 timmar inatt :(
 
Efter jobbet mötte jag upp Sandra i stan och vi åkte raka vägen till hässelby, för att  fira Sandras syster Amie som hade 5-års kalas.
  Kom hem vid åtta och kollade på Top Model och Efterlyst! Äntligen har det börjat igen! Jag tycker det e ett skitbra program, tänk så många äckliga våldtäktsmän och andra äckliga människor som åkt fast tack vare tips från vittnen m.m.. sååå himla bra tycker jag!

Nu ska jag kolla lite i kylskåpet och sen blir det läggdags! Är ledig imorgon (hallelujah moment)... godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0