Ont i halsen

Hej hej!
  Vaknade för en och en halv timme sedan och det första jag tänkte var att jag hade försovit mig. Men icke :) Börjar ju kl 17 idag, höhö. Skönt med sovmorgon! Men jag har skitont i halsen idag :( hoppas det går över!

Igår var jag som sagt i bistron igen på Lantis.. jag lärde mig espressomaskinen och det var ju inte svårt alls! När tjejen visade mig såg jag typ ut som ett stort frågetecken men sedan när jag provade själv så var det ju lätt som en plätt! :D Gjorde en latte med chokladsmak till mig själv också, hehe ;P Fan! Nu kom jag på att jag skulle ju provat en chai-latte. Alla säger att det är så himla gott.. jaja, det blir en annan gång.

Förresten så var det någon som ryckte i handtaget på ytterdörren igårkväll, typ vid 23-tiden... jag trodde det var Robin & hans tjej som kom in men det var det inte. Hmm läskigt iallafall.. jag drömde världens läskigaste mardröm efter det; världen togs över av någon sorts monster! :S

Nu ska jag nog ta en dusch, undrar om det ska komma kändisar till Hugo Boss-butiken ikväll, det verkar ju som det eftersom vi ska stå och bjuda på champagne och snittar...? aja pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0