Seg blogg

Hello!
  För den som undrar så skrev jag det förra inlägget i morse, men det hade fortfarande inte publicerats nu så jag provade igen och då funkade det..
  Den här dagen gick sååå himla sakta... men det gick bra att jobba, och som tur i oturen är så hostar jag som en dåre nu istället för när jag jobbade.
  Jaha.. jag har väl inte så mycket mer att säga egentligen... imorgon blir det Ladies Night :) Haha, kommer säkert vara fullt med kärringar (ursäkta) som skriker och har sig, när männen (Peter Stormare, Martin StenmarckHenrik Hjelt) går ut på scenen.. men det blir nog kul! Hoppas bara att dom inte ställer sig i vägen när man ska plocka tallrikar eller nåt.. åh, fan vad jobbigt, dom kommer ju göra det.. :/




(Bild: google)



Nu börjar snart Vänner och sen är det Idol! Förresten! På tal om Idol så såg jag Mattias från Idol & EMD på tunnelbanan i Odenplan igårkväll.. haha, jag tror han såg att jag tittade 2 gånger när jag kände igen honom, höhö. Äh, han måste ju vara van..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0