Söndag

Hello....
  Kom hem för ett par timmar sedan, efter att ha varit i Tumba större delen av dagen :) hälsade på min katt och han mår finfint hemma hos Pappa & hans fru, nu får han gå ut också och tomten e ju oerhört spännande hihi.. pappa gjorde jättegoda pannbiffar till middag, mums mums. Sedan när det var dags att åka hem så fick jag springa till bussen och jag hann precis! Fick skitont i halsen när jag sprang, så jag skulle ha väntat på nästa buss istället så hade jag inte missat efterrätten.. jaja.

Igår jobbade jag ju på Joseph's och det gick jättebra, nu e jag fast anställd där och det känns såååå bra! Äntligen ett heltidsjobb! Så fort lönerna börjar rulla in så blir det egen lägenhet :D woho!
  En konstig sak igårkväll var när ett gäng ungdomar i 25-årsåldern kom in och beställde lite dricka, och några tequila-shots.. efter ett tag så hittade min arbetskollega shotsglasen utspridda lite här och var på borden med en "blodig" tampong i varje.. skitkul?! Dom hade alltså hällt i röd karamellfärg i sina shots och sedan lagt i en tampong som sög upp all vätska. Ska detta vara roligt eller? Jag tyckte bara det var så extremt omoget/äckligt/slöseri med sprit.. orka betala ca 5 tequila shots som man inte ens tänker dricka?

Gäsp gäsp, nu ska jag gå och lägga mig, hoppas min förkylning går över snart för jag tycker det börjar bli ganska jobbigt att snyta sig varannan minut...! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0