Tisdag

Hej bloggen!

För en stund sedan så ringde det någon från RenaHem för att jag hade sökt jobb där.. så på torsdag ska jag dit, på jobbintervju antar jag. Det är ju ett städjobb, men är det heltid så tar jag det mer än gärna... jag e så himla less på att vara arbetslös nu. Eller arbetslös och arbetslös, jag har ju Majola men det är bara tills jag har hittat något annat... Jag vill ha heeeltid och fast månadslön helst. Jaja, det e bara att fortsätta söka :) Det är bara så typiskt att när jag äntligen kom igång med jobb så blev jag sjuk! Jag snorar & hostar som en dåre, och det e ju ganska logiskt att då ska man inte arbeta med livsmedel :(

Jag var nyss inne på en hemsida som har massor av roliga och snygga prylar; www.bluebox.se. Man kan göra en egen önskelista med grejer från hemsidan och sedan skicka önskelistan till den som man vill ska köpa grejerna, kul va? Här är min önskelista och allt tillsammans skulle kosta 4.212 kr, höhö...
  Jag älskar att kolla runt på såna där pryl- och inredningshemsidor, eller i kataloger från IKEA, Jysk eller liknande. Önskar bara att jag hade en lägenhet att inreda och pengar att spendera, haha :P

Nej, nu ska jag käka någon lunch och sedan blir det manpower.se och ams.se för min del. Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0