Torsdag

Hej bloggen!

Idag var jag på 2 arbetsintervjuer, den första var kl 10 i Globen, det var om ett receptionistjobb men det slutade på något sätt med att vi pratade om telemarketing :S fick till slut fram iallafall att jag var mest intresserad av reception.. phjuu! Har haft 2 extrajobb som telefonförsäljare och det är väl inte riktigt min grej.. aja. Efter det åkte jag hem till Sandra, och sen följde hon och hennes syster med mig till Danderyd till intervju nr 2, som handlade om städning hos privatpersoner. Blir det någonting där så kommer jag troligtvis jobba här i vällingby för dom, så det e ju bra :)
 
Sedan tog vi bussen till Kista och gick omkring och kollade lite där. Vi kollade mest på babykläder haha.. Det är ju inte så långt kvar nu, 2½ månad typ. Det finns ju sååå söta flickkläder, Sandra ville typ ha allt :)

Och min förkylning har typ försvunnit, jag hostar bara lite nu (jämfört med förut).. skööönt för jag hatar att vara sjuk. Inte ett dugg kul alltså.

Majola ringde mig också, och jag fick jobb hela nästa vecka på Lantis, där jag var i måndags :D asbra ju. Men men, nu ska jag väl ta och laga lite mat kanske.. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0