Torsdag - sjuk

Hej hej!

  Jaha, då var man sjuk igen då. Mitt huvud kändes som... ja jag vet inte vad igår, men roligt var det inte iallafall när jag jobbade! :'( Nu ska jag strax klä på mig och sminka mig lite och sen åka och jobba. På en liten mysig restaurang vid Universitetet, och jag hoppas veeerkligen att det e mysigt där för jag orkar inget annat... hahah.

Jag skulle egentligen bara kolla SL nu på morgonen på datan, men så kom jag på.. det är löning! woho! Gick in på Nordea och kollade mitt saldo... och blä. Jag började ju jobba i augusti och jobbade bara ett par gånger då, plus att jag har tagit ut förskott ett par gånger, så det var ju inte mycket att tjoa för.. aja, nästa månad borde det bli mycket bättre.
  Jag ska förresten jobba på Ladies Night imorgon, jag hoppas det blir roligt! Och på Lördag & Måndag ska jag jobba på Joseph's.

Nej men nu börjar det bli bråttom här, så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0