Lördag

Hej bloggen!
Igår var jag med Sandra, vi åkte till stan och gick runt och kollade lite... men jag köpte bara ett nytt piercing-smycke till tungan, med svarta kulor. Ganska snyggt faktiskt.. jag var duktig och höll i pengarna hihi :)
  Idag blev det också lite shopping faktiskt, jag och syrran gick upp till centrum för att handla lite grejer till middagen, och så köpte jag ett par ankelboots på DinSko för bara 50kr! Snacka om fynd, för jag tycker dom e skitsnygga. Och dom har kostat 399 förut :D Jag köpte en liten present till Sandras dotter också, men vad det är säger jag inte än.. :P

Min första "dagens outfit"-bild, haha!
Svart lång kofta, brunt linne under och svarta leggings (H&M), nya skor (DinSko)
Väldigt dålig bild tyvärr.. :/


Mina nya ankelboots :D snygga va? För 50kr så tycker jag det iallafall...


Ha en trevlig lördag, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0