Måndag

Hej hej bloggen!

Igår när jag precis hade somnat så vaknade jag igen med ett sånt där jobbigt ryck! Jag hatar det...! Och i vanliga fall brukar man ju drömma då, att man ramlar ner för ett stup eller en trappa.. men nu var det som att någon skulle slita ner mig in i sängen.. uscha, vad läskigt det var. Hahaha..
  Idag jobbade jag ju på Älvsjömässan och eeeh.. det var ett lite märkligt jobb. Jag har inte gjort någonting! Och det dumma e att jag ska dit imorrn igen :/ Ja alltså; vi var kanske 15-20 stycken från Majola och vi skulle börja kl 10 så jag var där 9.30 typ.. sedan satt vi alla i personalmatsalen till klockan ELVA och då kom det nån som visade oss till rätt ställe och berättade vad vi skulle göra. Vi packade upp varsin buffé med en ordinarie personal (jag fick en jättetrevlig tjej! vilket ju iförsig var kul) bestående av dryck, bulle, macka. Sedan stod vi bara där... korkade av flaskorna.. gick ut & rökte.. inget mer. Klockan 14.15 skulle vi käka och sen sluta. Men vi fick ingen mat, på grund av något idiotiskt missförstånd att vi redan hade ätit.. så det var ju bara att åka hem helt vrålhungrig.

Av detta har jag lärt mig att jag alltid ska fråga vad jobbet innebär innan jag tackar ja...


Well well, jag träffade en tjej från Majola iallafall som jag hade gemensamma kompisar med för typ 6-7 år sedan.. det var kul.

Jag fryser! Det var sepekallt i älvsjömässan också, men jag verkligen avskyr den här skitlägenheten.. på sommaren blir det asvarmt här inne och på hösten/vintern så är det svinkallt.. händerna domnar av snart, och fötterna med om jag inte hade mina mysiga shepherd tofflor på mig :)

Imorgon efter jobbet ska jag till Södertälje, till Tres...(smart stavning va? istället för Therese :P) Jag tror att vi ska gå på bio.. myspys! Nu ska jag kolla på teve ett tag tror jag.. "Christine" och "Vänner" börjar om en stund och det förtjänar jag :D pusshej!








(bilder: google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0