Utvilad

Hello!

Fan vad skönt att vara helt utvilad! Jag kom i säng vid 12 igår tror jag, och ställde inte klockan på någon tid utan vaknade helt av mig själv (tror jag) kl 11.. jag kan inte sova längre än 11 timmar, det e min gräns. Hur länge jag än försöker somna om så går det inte! Men det e ju bra, så sover man inte bort hela livet :P
 
Fick frukosten serverad också :D det fanns typ ingenting i kylskåpet så Robin gick och handlade i centrum. Det blev äggmacka, skitgott :)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, det känns som att det blir en nördardag framför datan.. haha, nä men jag måste söka lite jobb. Sedan blir det kaaanske simning med Sandra & Amie i Huddinge Simhall.. maybe baby.

Måste köpa bomullspads också. Och betala räkningar........................... pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0