What to do, what to do..

Hej hej..

Jag kollade på Idol tidigare ikväll, och igår också.. jag brukar följa det programmet, har väl inte sett alla säsongerna men 2 eller 3 iallafall.. och jag trodde att jag verkligen skulle störa mig på att juryn bytts ut. Men icke! Jag tycker dom e helt okej, man kommer ju sakna de förra för att man var van med dom, men lite förändring e bara bra tycker jag :)
 
Jag håller med Josefin Craaford till viss del när hon sa i "Vakna med The Voice" häromdagen att det kommer vara irriterande att höra på Laila & Anders Bagge (och synd om Andreas Carlsson som blir utanför) om dom till exempel säger "Ja, men du går vidare, eller hur Anders? Det vet jag att du tycker".. bara för att de varit gifta liksom. Men det var bara lite i gårdagens program, inget sådant gammalt-gift-par-tjafs idag faktiskt... haha, eller dom kanske klippt bort allt sånt efter Craaford's kommentar..! :P

(bild: google)


Hmm.. ja, kanske inte så intressant läsning just nu här i min blogg men jag hade tråkigt så jag ville bara blogga lite.. tror jag ska kolla på SATC som börjar nu kl 23, sen blir det nog sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0