Wish me luck

Hej bloggen!

Jag ringde till Majola i morse och försökte sjukanmäla mig, men det var för sent (dom satt i skiten) så nu ska jag strax gå till apoteket och sen till tunnelbanan och åka till globen... men om man jämför hur jag mådde i morse med nu när jag har kurerat mig lite så är jag glad att jag inte skulle jobba lunch idag..! Mitt huvud kändes stort som en luftballong och svullet, försökte jag prata så kom det bara hosta, näsan var helt proppfull med snor.. äckligt, men sant. Men! Nu har jag druckit två stora glas té, två doser hostmedicin, och käkat Fisherman's Friend hela dagen. Ska köpa Ipren på apoteket också, så nu jävlar, haha.. men jag har bara ätit en macka, jag har veeerkligen ingen aptit så det får vara..


Nej nu måste jag nog springa så jag inte missar tunnelbanan!


Pusshej, önska mig lycka till nu och ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0