1a april

Hej bloggen!
Idag är det första april, jag tänker vara på min vakt hela tiden, haha.. vill inte bli lurad :P
Nu sitter jag och väntar på att Svenska Bostäder ska ringa upp mig, jag ringde dit för en stund sen. Igår sa dom att jag e så gott som godkänd men hon ville ändå se mina lönespecer så jag lämnade in dom igår innan jag gick till jobbet. Alltså spänningen är olidlig.......

Nu ringde dom! Jag ska skriva kontrakt 11.15 så nu måste jag skynda. Sen blir det raka vägen till nya lägenheten!!! :D



Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Leena

Grattis gumman!

Ett stort fång med rosor fån mig!

Är det inte härligt att få något eget!

11 månader i Stockholm och redan egen lägenhet!

Inte illa pinkat Issa!

2009-04-01 @ 15:24:52
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-01 @ 15:33:41
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0