Bloggtorka

Hej bloggen!

Nu e jag hemma hos mamma och lånar hennes internet lite, för mitt har blivit jättesegt. Men jag ringde nyss Tele2 och fick en lösning på problemet så jag ska försöka fixa det ikväll, så jag kan blogga :)

Jag har sovit i min lägenhet sen i söndags, och det har gått jättebra. Jag var lite nojig första kvällen men sen bestämde jag mig för att bara slappna av, jag måste ju vänja mig liksom.. så då somnade jag som en stock!

I måndags fick jag hem skinnsofforna av Sandras storebror Kim, han körde dit dom och ställde dom på plats och allt medan jag var på jobbet och det blev jättebra. Snacka om bekvämt :)

Har tänkt lägga ut bilder på lägenheten, hur det ser ut nu när allt e klart (förutom det som ska målas/tapetseras om då) men idag var det inget solsken minsann, så jag väntar på det, då kan jag ta fina bilder :D
 
Och så har jag förgäves försökt få tag på min bovärd, för min innerdörr e helt trasig så man kan se in i den! Och så vill jag ha en säkerhetsdörr, och så ska jag klaga på städningen.. usch vad äckligt vissa grejer var alltså. Men nu e ju allt städat och fint som tur är, men det hade ju underlättat väldigt mycket om förra hyresgästen hade städat lite efter sig också...

Men nu måste jag skynda mig upp till centrum, ska hämta ut min boxer (äntligen!) som kommit på posten, och sen jobba!

Pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: Angie

JÄTTESUPERGRATTIS till lägenheten! Wow! Vad glad jag är för din skull :)



Nu är du vuxen :D

2009-04-10 @ 01:10:23
Postat av: Isabelle

Tack så mycket :) jaa, snacka om vuxenpoäng haha

2009-04-13 @ 11:26:58
URL: http://isabelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0