Deklarerat!

Hej bloggen!

Nu sitter jag hemma hos mamma, jag behövde hjälp med min deklaration... men nu är det gjort! Jag började få lite panik att jag skulle glömma bort det och komma på det den 5e maj då det är försent, haha.. skulle blivit lite jobbigt.

I morse gick jag till min bovärd igen och gav honom en lista på mina synpunkter om lägenheten, så han skulle kolla upp lite grejer och jag ska ringa Svenska Bostäder nu angående säkerhetsdörr och ny spis/ugn. Ytterdörren jag har nu är typ en gammal trädörr, går att sparka in hur lätt som helst skulle jag tro... näärå :) men nästan. Jag tar det säkra före det osäkra iallafall!

Jag har nog förresten bestämt mig för den gröna mattan/valnötsborrrrdet, men tänk om det skulle bli skitfult när allt står på plats? Det återstår att se... då har jag iallafall kvitto kvar så världen skulle inte gå under.

Nej nu ska jag skynda mig att ringa SB och kolla om mamma har något käk hemma... pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Leena

ISSAAA!!!! Det blir inte fult!

2009-04-23 @ 08:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0