Fredag

Heeeej!

Nu har jag varit ute lite, fick äntligen tag i min bovärd idag så jag har pratat med honom, sen gick jag hem till mamma och lånade lite tejp.. haha det är så bra ibland att mamma bor 4 minuter härifrån, då kan jag gå dit och låna såna där smågrejer som jag inte har hemma själv.

Efter det gick jag och tränade. En guldstjärna till mig :P
Hämtade ut ett paket i centrum, och på hemvägen gick jag förbi tvättstugan (som är i huset bredvid) och bokade om min tid som jag bokade igårkväll.. för när jag kom in dit blev jag plötsligt jättekissnödig så jag skyndade mig och det blev ingen bra bokning haha.. istället för 7.00 på morgonen på söndag, har jag nu 10.00! Mycket bättre.

Nu ska jag ta en dusch och sen jobba. Igår var en jättebra dag på jobbet, hoppas att det blir mycket folk idag med. Amira ska också jobba :)

Pusshej och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0