.ksdhvf.zujf

Hej bloggen!

Jag blir så less. Jag ska byta ut min p-stav, så i fredags ringde jag till vårdcentralen och fick prata med en ärthjärna som till slut fick fram att jag måste ringa idag (måndag), under telefontiden 8-12. Så i morse klev jag upp hyfsat tidigt, tog på mig träningskläderna och skulle bara springa upp till mamma en snabbis och ringa, sen träna. Ah visst, jag blir runtskickad på telefonen hit och dit och ingen kan göra det här ingreppet och blablabla.. inte ens en barnmorska kan! Vafan e detta? Jag skulle kunna göra det själv, typ.. hursomhelst så måste jag åka till Karolinska för att göra det. Kul! Deras telefontid börjar 13.00 så då är det bara att vänta då. Träna hinner jag inte nu heller...!

Jag tröstar mig med att sitta och snacka med Camilla om egypten.. det e långt kvar, men jag får se till att ha kul så tiden går fort i 17 veckor haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0