Måndag

Hej!

Igårkväll kom Sandra, Sandra, Alicia & Emelie hit med massa snacks och läsk så vi hade lite tjejkväll :)
Jag hade ont i magen typ hela kvällen, det var inte så kul.. och nu har jag världens jobbigaste mensvärk. Hoppas den går över snart för jag måste ju jobba..

Nu ska jag betala lite räkningar och sen duscha. Och jobba...... Förresten! Igår innan tjejerna skulle åka så var vi ute på balkongen och rökte, och när vi gick in så kom ett monster in också! Stor som fan var den och alla skrek förutom Emelie, hon fick mörda den jäveln och slänga ut den! Uuuusch... jag var skitnojjig efter det haha..

Undra om det finns något medel eller någon grej man kan ha ute på balkongen eller vid dörren som håller äcklen borta? Hmmm... om jag hade varit ensam här när den kom in så hade jag sprungit hem till mamma och sovit där asså.. hahaha. men men, pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0