Mardröm?

Goddag bloggen!

Inatt drömde jag en mardröm om egyptenresan! Fyyy vad jobbig dröm asså.. i drömmen så var jag på arlanda med typ alla jag känner, och vi skulle till egypten. När vi skulle visa våra pass så kom jag på att jag hade glömt fixa ett. Och ingen biljett hade jag heller! Hahahahha jag blev så ledsen, jag hade ju bokat 23e augusti (som jag har på riktigt) och vi stod där 23e april och skulle åka.
  Det slutade iallafall med att jag kunde åka till egypten med min eu-legitimation, och jag köpte en sistaminuten-biljett för 2000kr. Galet asså.. ännu sjukare är att Paris Hilton stod och kollade biljetterna. Ny karriär? hahaha.

Jag måste fan fixa pass med nästa lön asså, den här drömmen tar jag som en varning! :P

Hmm.. resten av dagen ser väl ut som vanligt. Har nyss ätit, så ska väl duscha och sen jobba om ett tag.

Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0