Onsdag 15:e april

Hej bloggen!

Idag vaknade jag av ett roligt telefonsamtal :) Pappas fru ringde och sa att vi ska åka till ikea någon helg framöver och min farbrors fru ska hjälpa mig att köpa lite grejer! Jag måste bara skriva en lista på vad jag behöver, men det är inte så mycket. Men jag blev jätteglad iallafall :D älskar min släkt!

Igårkväll hade jag inte lika roligt iallafall, jag fick så j*vla ont på ena sidan av magen så jag var tvungen att gå hem från jobbet. Det gjorde så ont att jag började böla tillochmed... gick hem till mamma och vilade lite och sen gick det över som tur var. Det var inte kul asså... kunde knappt röra mig.

Men men, här kommer lite bilder på min lya!


Mitt lilla kök




    



En del av vardagsrummet




    



Det är allt ni får se :P just nu iallafall.
Nu ska jag diska lite och sen göra mig i ordning för jobbet.
Pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: Leena

Hej Issa,



Vad fint det ser ut! Du har ju fått riktigt trivsamt:)! Och spisen ser jättefin ut:)

Kramis

2009-04-16 @ 12:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0