Överlycklig

Hej bloggen!

Idag var den lyckligaste dagen på länge för mig. Jag gick och skrev kontraktet, sen raka vägen till bovärden som var på kontoret i huset precis bredvid min lägenhet, och hämtade alla nycklarna. Sen skyndade vi oss in och jag blev såååå glad, lägenheten är så fin och jag blev inte ett dugg besviken. Så skönt :)

Jag har både balkong och badkar, kan det bli bättre? Rummet är stort och ljust, och jaa... längs ena väggen i rummet är det stora fönster och balkongdörr i mitten då.. till och med en grind till balkongen har jag :) så man kan gå ut på gräsplätten om man skulle vilja det.

Och badrummet är jättefräscht, golvet är ljusblått/vitt melerat typ så det ser ut som en himmel...!
Killen som bodde i lägenheten före mig hade lämnat en stor vit garderob också, perfekt eftersom jag inte har någon... och en skitsnygg liten hatthylla i hallen.

Bilder kommer!!!


Jag är överlycklig. Och övertrött. Nu har jag duschat, adressändrat, och ska strax sova. Imorgon bitti ska jag förbi Ö&B när dom öppnar och köpa lite städgrejer och sen gå till min lägenhet och städa.. Förresten, lite måste jag få klaga faktiskt... mitt lilla kök är inte städat alls och så stod gamla toaborsten kvar bredvid toan, med vatten i koppen, fräscht?! Och utanför balkongen ligger det massa gamla flaskor (utflyttningsfest?) och glasbitar inne på balkongen... men men, allt det ska fixas imorrn!


Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0