Söndag Sunday Domingo

Hellooo...

Helgen har varit skitbra, det har gått fort men jag har hunnit med ganska mycket ändå tycker jag..

I Lördags kom min farbrors fru Lotta och hämtade mig och vi åkte till Barkarby centrum, jag fick min 20årspresent i förskott; Lotta handlade grejer som jag ville ha till min lägenhet :) Så himla snällt, annars hade det tagit myyycket längre tid om jag skulle köpa allting själv..

Vi var på Rusta, Jysk och IKEA... bilderna får tala för sig själva!


Cafébord & 2 stolar, myyyyyys








Vitt duschdraperi




Tvättkorg & papperskorg




Skitsnygga svarta tallrikar

   



Fint va! Jag hittade en spegel och ett vardagsrumsbord på IKEA också men typiskt nog så var båda slut på lagret. Efter det åkte vi tillbaks till Rusta & Jysk för att köpa en matta, soffkuddar och 2 hyllplan till köket (hörnan ovanför spisen) som jag ville ha men då hade dom hunnit stänga! Det var en liten besvikelse mitt i all lycka men jag fick med mig fina grejer hem iallafall och vi ska åka dit igen och köpa det som inte blev nu. Jag är så glad!

På kvällen följde jag med mamma hem till hennes kompis en sväng och satt där ett tag och skrattade massor.. sen gick jag och hämtade min lillasyster Emmeline som varit på kalas, och vi mötte upp Amira som slutade jobba 22. Vi gick hem till mig och tog det lugnt framför teven, drack lite vin och snackade skit.
  Sen åkte Amira hem, Emmeline hade somnat för längesen och jag la mig vid 3 typ. Mysigt att inte sova ensam för en gångs skull :)

Klockan 9 idag ringde väckarklockan, upp och hoppa och gå till tvättstugan kl 10.



Mamma kom och hämtade Emmeline och jag tvättade vidare. Men jag var klar tidigt så Joselyn fick ta mina maskiner, då blev hon glad :D
Jag gick hem och fixade och donade lite, sen gick jag & mamma till Ö&B och Coop och jag handlade lite mat, sen när jag kom hem var det dags för avkoppling! Haha




Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt i soffan, framför teven. Kanske det är någon bra film på tv ikväll?



Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin lägenhet till fin tjej!!!

2009-04-19 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0