Tisdag

Hej bloggen!

Jag har inte haft lust att blogga dom senaste dagarna så därför har det varit lite dött här.. eller jag har velat blogga men då har det dykt upp något annat. jaja..

I torsdags när jag kom hem efter jobbet så ringde mamma och frågade om jag ville komma dit och dricka lite öl som hon hade köpt till mig, så jag gick dit och då ringde Sandra och frågade om jag ville festa med dom hemma hos hennes bror. Så Sandra & Sandra (kims tjej) hämtade mig hemma och så åkte vi till hässelby gård och festade. Jag kom inte hem och i säng förrän kl 5, fick fem timmars sömn och sen upp och jobba kl 12..

Som tur för mig var så stängde vi tidigt så jag fick sluta 20.30 istället för 22 :) Då gick jag till krogen nedanför mamma och drack en öl medan jag väntade på min pizza som jag skulle ta med mig hem, men jag träffade en stammis från mitt jobb så jag satt och snackade med honom och sen träffade jag en jättetrevlig tjej där som e nyinflyttad :D Sedan visade det sig att hon bor i huset bakom mig så vi e grannar, kul!

I lördags åkte jag till tumba för min pappas fru skulle ha 40årsfest. Det var trevligt och roligt som vanligt, jättegod mat och hon fick jättefina presenter.


Utan och med blixt
En av Leenas presenter


  


Min myskatt Kunta





Jolly ligger i soffan med tungan ute som vanligt :)




  Men jag har märkt att det händer mycket här där jag bor... när jag klev utanför porten i lördags så ser jag att det ligger vitt skum över hela marken.. så går jag runt hörnet och då står det en helt slaktad bil där, uppbränd! Och mamma berättade att det var 2 bilar som hade blivit uppbrända. Det var fest någonstans i mitt hus den natten, dom stängde av musiken vid 2 typ.. tur det för jag skulle precis sova då.

Iallafall.. jag sov i tumba och åkte hem på söndagen. Gick hem till mamma och lånade hennes tvättmaskin, hehe.. hann inte boka tvättstugan, så.. sen gick jag och tjejen från i fredags; Joselyn, till vällingby och jag handlade hem lite mat.
  Vi skiljdes åt och möttes upp igen och gick och satte oss på uteserveringen och tog en öl och snackade skit. Sen gick vi till en krog i centrum och tog en öl innan dom stängde, sen hem till Joselyn och sen gick jag hem och sov.


Joselyn



Jag vaknade igår och tog det lugnt, börjar ju ändå inte jobba förrän halv tre... aah visst, tio över tolv ringde min chef och frågade vartfan jag var, för jag skulle tydligen börja 12 (pga annandag påsk) !! Det hade jag ingen aning om för ingen hade sagt det, så jag tar inte åt mig av det... Men blir ändå irriterad för jag har aldrig varit sen till jobbet förut.


Vilket långt inlägg det här blev haha... nu ska jag sätta lite fart här, duscha och gå till jobbet. Hörs kanske ikväll, jag tänkte lägga ut några bilder på lägenheten! Pusshej ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0