Städa städa städaaa!

Hej bloggen!

Jag är verkligen sååå trött just nu.. ska gå och lägga mig snart. Jag klev upp klockan 8 i morse och har varit i lägenheten hela dagen och städat, och fått ditkört nästan alla mina grejer. Plus att vi städade i torsdags och igår också.. så ni förstår väl att det inte var städat överhuvudtaget.. (eller nånsin typ..!)
  Jag fick en teve och ett bord på hjul av min morfar idag också :D perfekt.

Imorgon ska det sista göras. Morfar kommer och hjälper till att köra sängen och lite smågrejer, och pappa och Leena kommer med ett bord och så.. Dom kom idag med massa grejer som jag haft i deras garage, jag vet inte hur jag lyckats få så mycket... behöver typ inte köpa något, men det är så himla bra! :)

Nu har jag precis fixat hemförsäkring, och imorgon får jag 2 skinnsoffor! Eller det var tänkt att dom skulle komma idag men så vart det inte så jag hoppas det blir imorgon.. och om allt går som planerat så ska jag sova hemma i min lägenhet imorrn också, kul! Jag har inga tv-kanaler än, men jag har ju datorn så jag klarar mig nog ett par dagar..

Om jag hinner bli klar med allt imorrn så ska jag ta kort och lägga ut här :) iallafall bli klar med hur det ska vara så länge, för jag ska måla lite här och där senare men det får vänta. Kan ju inte göra allt på en gång..
 
Men men, vi hörs imorrn. Pusshej! ♥


Kommentarer
Postat av: Amira

Har du redan flyttat in?:D

2009-04-05 @ 00:25:59
Postat av: Leena

Sover du i din egen lägenhet nu?

2009-04-08 @ 11:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0